• Пн-Пт: 08-1700
  • Сб: 08-1400

(098) 264-97-87

Мобільні номери
  • (095) 493-56-00
  • (098) 264-97-87
  • (093) 846-14-22
  • (073) 030-31-91
  • Наша група в Viber (073) 030-31-91: Олег E-1.com.ua
  • Наша група в Telegram: Олег E-1.com.ua
м. Львів,
вул. Городницька, 47

Вхід

Перехідники і карданні шарніри для торцевих головок

код товару: 30715
Карданчик 3/4

Карданчик 3/4" для торцевих головок Intertool

654 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 30182
Карданчик для торцевих головок 3/4

Карданчик для торцевих головок 3/4" Yato

515 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт

Коли може знадобитися перехідник для торцевих головок.
Асортиментний ряд торцевих головок під кожен приводний квадрат відрізняється. 1⁄4 "головки випускаються від 4 до 13 мм; 3⁄8 "від 6 до 24 мм, а ½" від 8 до 32 мм. Деякі набори інструментів містять аксесуари під 1 або 2 розміру приводу, наприклад в Intertool ET-6046 все тільки під 1⁄4 ". Максимальний розмір гайки, який можна відкрутити таким набором 13 мм. Якщо ж потрібно відкрутити велику гайку, то дешевше купити головку на 3⁄8 "і перехідник Yato YT-1438, ніж трещеточний ключ, карданний шарнір, кілька подовжувачів і комірів.

При використанні перехідника потрібно пам'ятати, що якщо розмір квадрата коміра більше, то потрібно дозувати прикладається зусилля, оскільки зростає навантаження на торцеву головку. Високий крутний момент може пошкодити як посадковий отвір головки, так і її внутрішні грані, що контактують з болтом.

Якщо розмір квадрата встановлюваного в перехідник коміра менше посадкового отвору торцевої головки, то навантаження лягає на нього. Може зігнутися, скрутитися або лопнути рукоятка коміра.

Використання карданних шарнірів.
Найлегше викручувати кріплення в місцях коли обертанню рукоятки коміра нічого не заважає. Але, наприклад, в моторному відсіку автомобіля вузли і деталі встановлені занадто щільно і болт може розташовуватися під незручним для роботи кутом. Щоб змінювати напрямок осі докладання зусиль між інструментом приводу і торцевої головкою вставляють карданний шарнір.
Карданчик складається з двох вилок з'єднаних один з одним під прямим кутом через прямокутну проміжну деталь. Така конструкція дозволяє йому згинатися, обертатися і створювати зв'язок головки з коміром, хоча і з невеликою втратою міцності з'єднання.

Вгору