(098) 264-97-87
(098) 264-97-87
У капотному відсіку автомобіля можна побачити безліч типів хомутів (самозатискні, стрічкові, пружинні, черв'ячні, гвинтові і т. д.), які запобігають витоку технічних рідин між шлангами і фітингами.
Для того, щоб під час вібрації під час руху автомобіля не відбулося мимовільне сповзання шланга з патрубка, їх доводиться сильно затягувати.
Однак при розбиранні, обслуговуванні або ремонті автослюсарі стикаються з проблемою їхнього зняття, тому важливо правильно вибрати кліщі для хомутів, які заощадять час, гроші і залишать цілими кісточки пальців.
Існують різні типи кліщів для зняття хомутів.
Конструкція більшості з них схожа на звичайні плоскогубці, але з тріскачковим механізмом і особливою формою затискних губок.
Інший тип називається кліщами з гнучким захопленням і затискні губки у нього розташовані на кінці гнучкого сталевого багатожильного троса.
Як користуватися кліщами:
Натисніть важіль фіксатора храпового механізму, щоб пружина максимально розтиснула губки.
Наконечники, які виглядають як диск зі шліцьовим пазом (прорізом) і диск із заглибленням, мають увійти в елементи корпусу хомута, що виступають.
Стисніть рукоятки, щоб його затиснути.
Обертові (поворотні) наконечники (губки) можуть фіксуватися на хомуті під будь-якими кутами.
Послабте його і стягніть хомут руками зі шланга.
Храповий механізм, що замикає, фіксує положення, залишаючи руки слюсаря вільними для продовження роботи.
Під час вибору кліщів звертайте увагу на такі особливості.
Прямий корпус або з вигнутою робочою частиною для полегшення робіт у важкодоступних місцях.
Величина розкриття храповика і кількість ступенів роботи храпового механізму.
Товщина профілю сталевого корпусу і матеріал нанесення покриття на рукоятки. Накладки або покриття не повинні бути слизькими, але і не пористими, щоб уникнути замаслювання.
Величина відкриття зіва.