(098) 264-97-87
(098) 264-97-87
Як вибрати кращий гідравлічний гаражний кран.
Серед всіх існуючих підйомних кранів, підкатної є найбільш компактним і легким, без тросів і систем блоків.
Така конструкція: опорна платформа на колесах, стійка, стріла з гаком на ланцюгу і гідропривід краще рішення для автосервісних підприємств.
У невеликих складах стаціонарні вантажопідйомні пристрої монтуються на підготовлене місце і служать для вантажно-розвантажувальних робіт: вертикальне підняття / опускання і горизонтальне переміщення по стрілі з поворотним механізмом
На СТО в задачу складного гідравлічного крана входить :
- під'їзд до встановленого, в будь-якому місці, автомобілю ;
- підйом двигуна з моторного відсіку (будь-які важкі вузли: редуктор заднього моста, коробка передач і т.д.) ;
- транспортування до місця проведення ремонту ;
- опускання на стенд.
По завершенню робіт, ці ж дії виробляють в зворотному порядку.
Популярність пристрої пов'язана з його невисокою ціною, простотою збірки / розбирання, можливістю виробляти дії одним оператором і компактного зберігання, маневреністю (поворотні колеса дозволяють йому переміщатися в вузьких проходах між встановленим обладнанням і стелажами).
До недоліків можна віднести відсутність поворотної частини. Якщо підлогу рівний, то переміщення гаражного гідравлічного крана з підвішеним двигуном, ящиком або будь-яким іншим вантажем, в одному напрямку, здійснюється легко. Повороти і маневрування здійснювати вручну з предметом, який важить 1 тонну і більш, складніше. Доводиться штовхати за стрілу і платформу, що не дуже зручно.
Елементи конструкції.
Опорна рама.
На моделях вантажопідйомністю 1 і 2 тонни, це дві лапи, виготовлені зі сталевих труб прямокутного перетину і рознесені в сторони під кутом (НЕ паралельні). Трубчастий профіль може бути незмінною довжини або мати телескопічне виконання (труба в трубі) для збільшення площі опори.
У більш потужних 3-х тонних застосовують Т-образні або двотаврові полегшені швелери.
На поперечині лап, в задній частині, під кутом приблизно 75 °, встановлюють щоглу. До неї кріпиться гідравлічний циліндр з рукояткою управління підйомом, а у верхній частині, через шарнірний вузол з'єднання, фіксується стріла, напрямок якої збігається з напрямком лап рами.
Такий пристрій зберігає рівновагу гаражного складного крана без використання противаг.
Рух стріли відбувається у напрямку вгору / вниз, але не в сторони, значить при піднятті вантажу він не буде переміщатися за межі точок стійкості.
Всі складові частини конструкції збираються на різьбовому кріпленні, а великі рухливі вузли за допомогою сталевих пальців з шплінтами. Регулювання зазорів здійснюють добіркою проставкових шайб.
Колеса.
Через раму на них передається вся навантаження. Для зручності маневрування їх роблять поворотними, на підшипниках.
На однотонних моделях встановлюють 4 штуки, на дво- і тритонних 6.
Діаметр коліс повинен бути маленьким, оскільки їх розмір, плюс висота профілю рами, повинні забезпечувати підкат під авто навіть з маленьким кліренсом.
Стріла гідравлічного подкатного крана.
Займає горизонтальне положення коли шток гідравлічного насоса висунутий на половину свого максимального виходу.
Має розбірну, з двох частин, телескопічну конструкцію. При необхідності внутрішню частину з гаком можна висунути і збільшити довжину (фіксація відбувається шляхом перестановки положення стопорного пальця в отворах).
Подовження розміру знижує вантажопідйомність і стійкість пристрою.
Силовий гідроциліндр.
Кріпиться на шарнірах: нижньою частиною до стійки-щоглі, а верхній до стріли.
При натисканні оператором рукоятки вниз (рух вгору - холостий хід), стислий масло, створюючи тиск, впливає на штовхач, піднімаючи стрілу.
Моделі відрізняються як створюваним зусиллям, так і висотою ходу штовхача.
Технічні характеристики складних гаражних кранів.
Дана техніка може використовуватися в невеликих приміщеннях, наприклад гаражі з низькими стелями, майстерні з вузькими коридорами. У таких випадках користувачів цікавлять: максимальна висота підйому стріли (предмет можна підняти до рівня столу, стенду, або верхньої полиці стелажа), її граничний розмір при подовженні по горизонталі, довжина внутрішніх опор рами.
Моделі різні за швидкістю підйому двигуна автомобіля і розміром ходу за одне натискання рукоятки гідронасоса, але основний параметр це гранична вага підняття.
Вантажопідйомність.
У паспорті на подкатной кран вказують найбільшу вагу, який може бути піднятий і переміщений. Стандартний модельний ряд більшості виробників: Yato, Intertool, Miol, Matrix (MTX), Neo представлений модифікаціями на 1 і 2 тонни.
При ручному подовженні стріли вантажопідйомність падає (приклад: положення 1 - 1000 кг; 2 - 750 кг; 3 - 500 кг, 4 - 250 кг). Для зручності користування на деяких пристроях, біля отвору встановлюють інформаційну табличку.
Порядок роботи.
Переконавшись, що вага мотора або піднімається об'єкта нижче максимального, стрілу опускають в самий нижнє транспортувальне положення.
Перемістивши гідравлічний кран до автомобіля, його раму закочують під передні колеса.
Перевіряють, щоб клапан гідравлічного насоса був закритий (торець рукоятки встановлюють в паз клапана і прокручують).
Вантажний ланцюг з гаком розташовують так, щоб вони були строго по центру над вантажем і при піднятті не відбувалося його зміщення в сторону.
Товкаючи за щоглу і направляючи раму, пристрій переміщують по приміщенню.
При необхідності на поверхню кладуть гумові або дерев'яні підкладки.
При плавному відкритті клапана, стріла опуститься під вагою вантажу.