(098) 264-97-87
(098) 264-97-87
Приклади застосувань.
Цей пристрій вже багато років займає місце як в наборі інструментів професіоналів, так і домашніх майстрів, які люблять що-небудь ремонтувати і конструювати.
- Прогрів картера авто взимку. Встановлюємо її під невеликим кутом до землі і нагріваємо не низ машини, а поверхня під нею. Вихідні тепло буде прогрівати масло картера.
- Демонтаж конструкцій з паяними сполуками.
- Плавка деяких мідних сплавів в тигелі.
- Пайка в похідних умовах. За допомогою маленької бензинової паяльної лампи нагрівається заготівля і дорожній паяльник (мідний жало з рукояткою).
- Роботи з ведення господарства в сільській місцевості: обпалювання пуху з тушок птиці і осмалювання свиней після забою; видалення цвілі в підвалах; дезінфекція клітин і інших споруд в тваринництві.
- Розбирання іржавих різьблення. При нагріванні вигорає частина ущільнювального складу (наприклад фарби) і відбувається розширення закручених деталей (розрив монолітної іржі).
- Локальні покрівельні роботи. Усунення течей, місць примикань, заміна пошкоджених ділянок. Паяльна лампа на бензині з великим бачком допоможе розплавити бітум рулонних покрівельних матеріалів.
- Зняття лакофарбових покриттів. Якщо поруч немає розетки для підключення технічного фена, то з її допомогою старі шари розм'якшуються і легше знімаються шпателем або вигоряють.
- Походи і туризм. Нагрівання води і приготування їжі.
- Загартовування і вороненіе сталевих деталей. Заготівля нагрівається паяльною лампою до потрібної температури і опускається в воду або машинне масло.
- Обробка дерева для отримання чіткого малюнка і збільшення різкості текстури (особливо у хвойних порід через велику кількість смоли).
- Згинання труб, куточків і правка різних деталей. Нагрівання до червоного кольору смугу на поверхні можна легко зігнути профіль до необхідного кута в цьому місці.
Як користуватися.
Якщо виріб недавно купили, то спочатку забирається вся консерваційна мастило.
Бензин фільтрується (дрібні частинки можуть відразу забити форсунку) і заливається в бачок. Обов'язково чверть обсягу (не вище кромки заливної горловини) повинна залишитися вільною. Паяльна лампа перевертається і перевіряється на відсутність течі.
Насосом потрібно зробити 30-40 качків для створення тиску в ємності (зусилля для накачування стане відчутним).
Вставляється корпус насоса і закручується гайкою.
Під головкою пальника знаходиться невелика відкрита ємність. Вона заповнюється паливом і заповнюється. Після прогріву сопла з випарної камерою (від 1 до 5 хвилин) обертанням голки регулювання подачі бензину доводять інтенсивність полум'я до необхідної (їй же змінюють розмір факела).
Вихід в робочий режим можна прискорити направивши полум'я на будь-яку негорючу вертикальну поверхню. Відбите тепло сприятиме швидкому прогріву.
Вибираємо за технічними характеристиками.
- Обсяг паливного бачка (від 0,5 до 3 літрів). Найважливіша особливість на яку звертають увагу перед покупкою. Від цього показника залежить час роботи між дозаправками, вага і габарити вироби.
Порівняйте: діаметр найменшої паяльної лампи 80 мм, а найбільшою трилітрової 200 мм. Маса півлітрової в зарядженому паливом стані: 1 кг проти 3,3 кг у великий.
Розміри впливають на зручність маневрування, доступ в обмежені місця при виконанні слюсарно-монтажних, будівельних і авторемонтих робіт.
Потрібно пам'ятати, що наповнюваність резервуара становить 3⁄4 до його максимального обсягу.
- Виробники бензинових паяльних ламп. Серед вітчизняних найбільшою популярністю користуються вироби АТ «Мотор Січ» Снежнянского машинобудівного заводу, хоча поступово вони витісняються продукцією азіатських виробників, що надають навіть більшу гарантію.
- Допустимий робочий тиск (0,2 - 0,3 МПа) і витрата пального (0,8-1,2 літра на годину) мало чим відрізняються у більшості моделей.
- Комплектація. Зручно якщо набір ЗІП розташовується в порожнині рукоятки і містить: манжети, прокладки, запасні голкотримач і капсуль.
- Паливо для паяльної лампи. Бензин, гас або їх суміш в пропорціях 50/50. Робота на паливній суміші кілька економічна за споживанням: 0,75 проти 0,9 літра на годину.