• Пн-Пт: 08-1700
  • Сб: 08-1400

(098) 264-97-87

Мобільні номери
  • (095) 493-56-00
  • (098) 264-97-87
  • (093) 846-14-22
  • (073) 030-31-91
  • Наша група в Viber (073) 030-31-91: Олег E-1.com.ua
  • Наша група в Telegram: Олег E-1.com.ua
м. Львів,
вул. Городницька, 47

Вхід

Колеса для візків

код товару: 49434
Колесо поворотне для візка 160мм

Колесо поворотне для візка 160мм

563 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 49435
Колесо для візка поворотне 200мм

Колесо для візка поворотне 200мм

712 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 39695
Колесо гумове до візка 50мм

Колесо гумове до візка 50мм

62 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт
код товару: 39696
Гумове поворотне колесо для візка 50мм

Гумове поворотне колесо для візка 50мм

83 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт
код товару: 49436
Колесо для візка поворотне з гальмом 50мм

Колесо для візка поворотне з гальмом 50мм

103 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 49437
Колесо поворотне з гальмом для візка 75мм

Колесо поворотне з гальмом для візка 75мм

175 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 49438
Колесо з гальмом поворотне для візка 100мм

Колесо з гальмом поворотне для візка 100мм

252 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 49439
Колесо з гальмом поворотне платформне 125мм

Колесо з гальмом поворотне платформне 125мм

332 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 49440
Промислове колесо з гальмом поворотне 160мм

Промислове колесо з гальмом поворотне 160мм

704 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 49441
Колесо промислове поворотне з гальмом 200мм

Колесо промислове поворотне з гальмом 200мм

852 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
код товару: 39698
Поворотне гумове колесо з гальмом 50мм

Поворотне гумове колесо з гальмом 50мм

119 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт
код товару: 39697
Поворотне гумове колесо для візка 50мм

Поворотне гумове колесо для візка 50мм

88 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт
код товару: 30285
Колесо для візка 125мм поворотне з гальмом

Колесо для візка 125мм поворотне з гальмом

376 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт
код товару: 39700
Поворотне поліпропіленове колесо 50мм для візки

Поворотне поліпропіленове колесо 50мм для візки

58 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт
код товару: 39701
Поворотне поліпропіленове колесо з гальмом 50мм

Поворотне поліпропіленове колесо з гальмом 50мм

78 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт
код товару: 39699
Поліпропіленове колесо 50мм для візка

Поліпропіленове колесо 50мм для візка

42 грн.
В наявності В наявності В наявності
Купити
Виставляємо рахунок з ПДВ
Власний імпорт

Опорні промислові колеса і ролики.

Вантажність.

Першим параметром при виборі ролика або колеса для візка є його вантажопідйомність. Вираховується це легко: до загальної маси вантажу, що перевозиться додають масу самого транспортного засобу, додають ще третю частину від отриманої суми і ділять на кількість коліс.
Отримане число є мінімальним значенням при виборі і його буде достатньо для забезпечення безпечного переміщення по гладкій підлозі на швидкості до 5 км/год без ударних навантажень.
Чим більше навантаження, тим більше повинен бути діаметр і ширина обода, а також міцніше матеріал виготовлення. При виборі моделі із заниженими параметрами збільшується ризик швидкого виходу колеса з ладу, а значить виникнення аварійної ситуації або отримання працівником-оператором травми від перенапруги, так як переміщення вантажів буде утруднено.
Не менш важлива і правильність установки. Якщо коліс 4 або більше, то потрібно переконатися, що вони всі знаходяться в щільному контакті з підлогою. Це дозволить рівномірно розподілити навантаження між ними і запобігти перевантаженню одного боку або перекидання вантажу.

Вибираємо діаметр. Що краще: трохи більше або трохи менше?

Для ідеальних умов експлуатації з гладкими, чистими і рівними підлогами, розмір промислового колеса для візка не так важливий, як інші характеристики. Однак у реальному світі підлоги рідко бувають ідеальними. Вони часто мають тріщини, виступаючі пороги в дверних отворах, поглиблення температурних швів, на них лежить сміття і т. д.
На вулиці нерівне дорожнє покриття представляє ще більшу проблему, оскільки там можна зустріти: каналізаційні люки і решітки, вибоїни в асфальті, бордюри та інші проблеми. Кожна з них являє собою перешкоду.
Для 150мм колеса камінь, розмір якого становить всього 6% від радіуса, є непереборним, а ось 250 мм Діаметр проскочить його просто за інерцією.
Коли колесо вдавлюється в м'яку поверхню, наприклад в підлогу з ковроліном, то навколо нього утворюється поглиблення. Для руху вперед, після зупинки, потрібно потужне зусилля для виходу з нього. Великий діаметр утворює менше поглиблення через те, що вага вантажу розподіляється по більшій площі, а значить йому легше котитися.
Однак легкий хід не завжди є перевагою наприклад, офісні стільці, оснащені маленькими роликами, повинні мати можливість котитися, але з деяким опором руху вперед. Якщо вони рухаються занадто вільно, то можуть відкотитися в сторону якраз в той момент, коли людина намагається сісти в крісло, що може бути небезпечно. У цьому випадку маленький діаметр збільшує зусилля, необхідне для руху, що допоможе кріслу утримуватися на місці.
Крім того при великому діаметрі підвищується центр ваги, а для стійкості і щоб уникнути перекидання він повинен бути якомога нижче.
Розмір промислового колеса-це лише одна з декількох характеристик, що визначають його ефективність. Важливі й інші параметри: матеріал виготовлення, ширина, форма протектора, тип встановленого підшипника і т. д.

Шина. Матеріал виготовлення і твердість.

Зусилля штовхання / тяги багато в чому залежать від матеріалу виготовлення обода і шини. Це може бути чавун, сталь, гума, поліуретан або ряд недорогих видів пластиків. У кожного з них є переваги і недоліки.
Зазвичай хорошим поєднанням є протилежності: м'які колеса краще підходять для твердих поверхонь, а жорсткі для м'яких.
Перевага пластикових коліс в ціні, оскільки вони найдешевші. Однак вони найменш надійні і крім цього мають схильність збирати на собі скоби, саморізи та інші дрібні металеві предмети, які вдавлюються і залишаються в їх поверхні. Сторонніх тіл може зібратися стільки, що при русі візка пластикові колеса починають прорізати канавки і деформувати підлогу.

Щоб захистити підлоги від пошкоджень і забезпечити малошумне пересування зазвичай вибирають більш м'яку подушку протектора: гумову або поліуретанову.
Яка з них краще?
Поліуретанове покриття обода є більш міцним і може нести більшу вагу, ніж гумове, через свою твердість. Крім цього воно більш стійке до розколювання і розриву, а висота поліуретанового покриття може бути менше, що збільшує вантажопідйомність.

М'які гумові шини виготовляються з використанням наповнювача з сажі, який залишає слід на деяких покриттях. Поліуретанові шини бувають різних кольорів, але не один з них не перенесе колір на покриття.

Плавність ходу візка визначаються коефіцієнтом амортизації і пружністю покриття колеса. Чим м'якше матеріал, тим більше він буде деформуватися при русі по перешкоді, а чим більше він деформується, щоб поглинути удар, тим більш плавна їзда. Гумові шини, як правило, м'якше поліуретанових і тому забезпечують кращу амортизацію.
Однак висока амортизація означає більш високий опір крену. Тому при виборі промислового колеса потрібно вирішити, що важливіше – плавність або маневреність.
Хоча гумове покриття забезпечує м'яку їзду, його протектор зношується в три-чотири рази швидше. Але поліуретан не тільки менше схильний до зносу, він ще й відмінно протистоїть масел, мастил і хімічних речовин, які швидко роз'їдають або розм'якшують гуму.

Поворотне або пряме колесо?

При виборі роликів потрібно визначиться ще й з їх конструкцією, яка може визначати рух: тільки вперед / назад по прямій лінії або в будь-якому напрямку.
Прямі неповоротні колеса не можуть повертати за кути і користувачеві доведеться піднімати візок або тачку, щоб змінити напрямок руху. Однак у них велика вантажопідйомність.
Якщо потрібна маневреність, то краще вибрати поворотні колеса з обертанням на 360 градусів. Але встановивши на візок 4 таких колеса і знайшовши можливість рухатися навіть в бік, втрачається прямолінійність ходу, оскільки транспортний засіб завжди буде прагнути змінити напрямок.
Найчастіше поворотні і неповоротні колеса використовуються разом: поворотні, для маневреності, з боку, де завантажується і вивантажується товар і прямі, з протилежного боку, для управління напрямком.

Вгору