(098) 264-97-87
(098) 264-97-87
Щодня співробітники невеликих складів і магазинів стикаються з ситуаціями необхідності переміщення вантажів. Якщо це щось дуже важке, то зазвичай використовують роклу або самохідні навантажувачі, але якщо предмет важить не сотні, а десятки кілограм, то застосування великої складської техніки неефективно, потрібна господарська візок.
З її допомогою зручно транспортувати ящики і збірні сістейнери з інструментами від автомобіля до місця роботи; перевозити будівельні матеріали і вивозити сміття; водіям, що займаються доставкою вантажів, переміщати до магазину відразу кілька коробок і т.д. При цьому її невеликий розмір дозволяє легко маневрувати в невеликих приміщеннях з вузькими дверними отворами.
Конструкція будь-якого господарського візка складається з пари коліс і металевої рами L-подібної форми, до якої внизу кріпиться навантажувальна платформа, а вгорі ручка для управління.
Недоліком будь-якої моделі є відсутність механізму для підйому на неї вантажу. Раз є колеса, значить платформа буде піднята над землею і, отже, Користувачеві необхідно самостійно, або за допомогою іншої техніки, підняти об'єкт, а потім його пересунути.
На тих візках у яких внизу є рівний плоский край, це робити дещо легше. Предмет трохи відхиляють в протилежну сторону, в утворився зазор підводять цей плоский край і нахиляють предмет вже в сторону візка.
Вирішивши купити засіб для транспортування вантажів буває важко вибрати одну видатну модель, оскільки багато з них мають унікальні переваги. Тим більше, що вони часто виготовляється відповідно до конкретних потреб галузі, наприклад Візки для перевезення килимів і довгих рулонів, газових балонів, ящиків, листів скла або мішків будуть значно відрізнятися за конструкцією. Однак є ряд особливостей на які необхідно звертати увагу при виборі.
Надійність, вантажопідйомність і вага самої візки.
Зазвичай ці характеристики пов'язані і залежать від матеріалу виготовлення профілю (сталевий або алюмінієвий), його товщини і того яким способом виконані з'єднання елементів: зварювання, заклепки або отвори під болти.
Найважчими, але і найменш "невбиваними" є нерозбірні і не складаються сталеві моделі. Саме їх використовують вантажники на ринках перевозячи по пересіченій місцевості і поганому асфальту, зі складу до точки продажів, до 150 кг вантажу.
Механічна стійкість алюмінієвого профілю нижче. Він часто мнеться в районі важеля на ручці, а з'єднання елементів виконані на заклепках, які з часом розхитуються або зриваються.
Чим більше пластикових деталей, тим легше господарський візок, але тим менше опір динамічним навантаженням, які неминуче з'являються при переміщенні по нерівній поверхні або при вкочуванні на сходинки; менше вантажопідйомність і надійність.
Ширина платформи.
Чим вище цей параметр, тим краще стійкість. Мала ширина додасть проблем при транспортуванні широких вантажів, оскільки візок буде прагнути завалюватися набік при поворотах, а сам вантаж, навіть притягнутий багажної гумкою, зісковзувати.
Інші особливості вибору.
Відсутність додаткових ребер жорсткості і перегородок дозволить багажу маленьких габаритів звалюватися назад через раму, а бічних обмежувачів в сторони.
Чим менше дорожній просвіт. навіть при наявності коліс великого діаметру, тим більше шанс чіплятися платформою за нерівності дороги.
Потужна колісна вісь не дасть колесам втрачати паралельність і підвертатися всередину, а їх великий діаметр і ширина створять стійкість на гравійних або щебеневих дорогах.
Ножний гальмо стоянки утримає візок на місці при зупинці на ухилі.
Грамотна конструкція з правильним розрахунком центру ваги дозволить уникнути ситуації коли завантажена і нахилена візок тягне користувача у зворотний бік, пірнає вниз і смикається вгору при русі.
Головною особливістю таких моделей є можливість швидкого складання в компактну конструкцію, коли платформа притискається до рами, а колеса складаються і притискаються до платформи.
Складні двоколісні візки легше переносити, коли вони не використовується для переміщення вантажів, їм легко знайти місце в будь-якому підсобному приміщенні або коморі, їх зручно розташувати в автомобілі, наприклад, уздовж сидінь.
Однак на відміну від моделей які не розкладаються вони мають меншу вантажопідйомність, зазвичай до 30-50 кг.крім цього багато користувачів скаржаться на некоректну роботу механізму розкриття / складання і на те, що слабким місцем таких конструкцій є ділянка з'єднання відкидний рукоятки з рамою. Коли складний візок, навантажений граничною вагою, тягне людина невисокого зросту, її кут, щодо дороги, більш гострий, рукоятка прогинається і ділянку з'єднання відчуває велике навантаження.
Ризик отримання травми працівником який переміщує вантажі навіть за допомогою засобів малої механізації, але на межі своїх можливостей, багаторазово збільшується якщо йому доводиться приймати незручні або нестійкі пози і виконувати повторювані "смикання" руху.
Всього цього можна уникнути коли для перевезення на короткі дистанції більш важких вантажів в складських, виробничих і торгових приміщеннях, замість двоколісних використовувати чотириколісні платформні візки.
Справа в тому, що штовхати, за рахунок можливості застосування більшої сили, краще, ніж тягнути. Крім цього, коли тягнеш, збільшується ризик наїхати колесом на пальці ніг, а також спіткнутися або впасти.
Чотириколісні транспортувальні візки відрізняються не тільки великою вагою і вантажопідйомністю. У них широка платформа, а значить достатньо місця для габаритних предметів і об'єктів з нестандартною формою. Поворотні колеса полегшують маневрування на малій площі, а оскільки вони винесені в різні частини платформи, вантаж лежить більш збалансовано.