Технічні характеристики:
Довжина: 230 мм.
Твердість затискних губок: 40 HRc.
Ширина паза наконечника: 4 мм.
Матеріал виготовлення: вуглецева сталь Ст 55.
Рукоятки: паралельні, з кінцями злегка загнутими всередину.
Призначення: ослаблення і демонтаж сталевих стяжок (стандартних пружинних хомутів FBS багаторазового використання) з гумових шлангів транспортних засобів.
Галузі застосування: СТО, автомайстерні, гаражні роботи.
Марки автомобілів на яких використовуються:
Alfa Romeo, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Toyota, Audi, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Lancia, MAN, Mercedes, VW, Volvo та ін.
Переваги та особливості:
Надійний тріскачковий механізм (зуби не зношуються при тривалому використанні).
М'які рукоятки з покриттям зі спіненої маслостійкої гуми забезпечують поліпшене захоплення інструменту руками, вимазаними в маслі.
Максимальне розведення губок, порівняно з конкуруючими моделями.
Інтегрований важіль для фіксації позиції розведення затискних губок.
Фосфатовані наконечники для захисту від корозії.
Замок фіксації в закритому положенні для компактного зберігання і транспортування.
Опис моделі:
Гумові шланги опалювальних, паливних і охолоджувальних систем автомобіля працюють в умовах сильних перепадів температур.
Це означає, що їхня товщина постійно збільшується або зменшується.
Для їх надійної фіксації до патрубків застосовують пружинні хомути FBS радіальна затискна сила яких залишається постійною незалежно від теплового впливу.
Розтиснення і можливість швидко стягувати шланги з патрубків забезпечують кліщі для самозатискних хомутів.
Наконечники інструменту мають різні за формою накладки: з пазом і заглибленням для чіткого встановлення кінчиків хомута, а тріскачковий механізм, з обмежувачем положення, створює потужний тиск на хомут з мінімальним зусиллям здавлювання рукояток долонею.