(098) 264-97-87
(098) 264-97-87
Самостійна заміна мастила — одна з базових процедур догляду за автомобілем. Однак ця робота може легко перетворитися на брудне та неприємне заняття, якщо під рукою немає правильних пристосувань. Розлите на двигун свіже мастило або калюжа відпрацювання на підлозі гаража — це проблеми, яких легко уникнути. Саме для цього і призначена категорія ємностей та лійок для заміни мастила.
Ці прості, але незамінні аксесуари допоможуть провести всю процедуру від зливу старого мастила до заливки нового чисто, акуратно та професійно. Давайте розберемося, що обов'язково має бути в арсеналі домашнього механіка.
Весь процес можна розділити на два етапи, і для кожного потрібен свій інструмент.
Щоб акуратно зібрати все відпрацьоване мастило, вам знадобиться спеціальна ємність. Використовувати для цього стару каструлю чи обрізану каністру незручно та непрактично.
Залити 4-5 літрів мастила у вузьку горловину двигуна без лійки практично неможливо.
Всі ємності та лійки повинні бути виготовлені з маслобензостійкого пластику (PE або PP), який не деформується та не руйнується від контакту з технічними рідинами. Ми в E-1 пропонуємо тільки якісні вироби, які прослужать вам довгі роки. Моделі зі статусом «Хіт Продажів» — це найпродуманіші та найзручніші рішення для вашого гаража.
Іштван Сабо, наш провідний тестувальник товару та фахівець з інструменту з 26-річним стажем:
«За роки роботи я бачив багато пролитого мастила. Найчастіше це відбувається при заливці, коли мастило починає «булькати» і вихлюпуватися з лійки. Моя практична порада: не вставляйте носик лійки в горловину щільно! Завжди залишайте невеликий зазор. Цей зазор потрібен для виходу повітря з двигуна в міру того, як його місце займає мастило. Якщо повітрю нікуди виходити, воно буде прориватися назад через лійку бульбашками, розбризкуючи мастило. Невеликий зазор для повітря — і мастило буде литися плавною, безперервною цівкою. Це простий секрет чистої роботи».