Технічні характеристики:
Довжина: 175 мм.
Діаметр корпусу у місці утримання: 22 мм.
Комплектація: каппа, цанга, корпус.
Опис моделі:
Якість заточування вольфрамового електрода для TIG зварювання є ключовим фактором, який впливає на запалення дуги, проплавлення, форму дуги та термін служби самого електрода.
Ідеально зробити його кінчик не тільки гострим, а й виконаним під правильним кутом можна лише на спеціалізованому пристрої, купівлю якого не кожен зварювальник може собі дозволити.
Полегшити роботу дозволить утримувач для заточування вольфрамових електродів.
Він складається з корпусу, цанги та капи.
Якщо цанга, яка йде в комплекті, не відповідає діаметру електрода, ви можете взяти стандартну цангу з аргонового пальника 17, 26 або 18 серії.
Вольфрам вставляється в цангу, цанга в корпус і після того, як виставили виліт (наскільки електрод виглядає з корпусу) закручують капу.
При звичайному заточуванні вольфраму руками на наждачному колі, він, через тертя, дуже швидко нагрівається, і якщо вольфрам вже короткий, його неможливо довго утримувати в пальцях.
Доводиться постійно переривати заточування і витрачати час на охолодження, занурюючи його у воду.
При використанні утримувача це робити не потрібно.
Зручність полягає ще й у тому, що провертання вольфраму через капу відбувається при нерухомому корпусі.
Тобто однією рукою зварювальник тримає корпус, а іншою прокручує капу і, відповідно, вольфрам.
Як заточувати вольфрамові електроди.
Після встановлення електрода в тримачі потрібно позиціонувати його виліт і закрутити капу (пристрій дозволяє затискати будь-яку довжину: від найкоротшого до нового 175 мм).
Встановити кут заточування щодо абразивного кола та увімкнути верстатний верстат.
У процесі заточування регулярно повертайте вольфрам і прикладайте дуже легкий тиск, щоб знизити ризик перепалювання та руйнування його кінчика.
Пам'ятайте, що якщо напрям шліфування виконується впоперек, тобто радіально по відношенню до зварювального електрода, то глибина проникнення буде меншою.
А якщо вздовж, тобто в осьовому напрямку, то дуга буде сфокусованішою, що забезпечить більш глибоке проплавлення.