(098) 264-97-87
(098) 264-97-87
Щоб надійно зафіксувати вантаж під час перевезення і бути впевненим, що він не зрушиться і не пошкодиться в дорозі, звичайної мотузки недостатньо. Професійний стандарт безпеки — це стяжний ремінь з храповим механізмом (ретчетом). Він дозволяє створити сильний натяг і міцно притиснути будь-який предмет до платформи автомобіля або причепа.
Однак ремені відрізняються за міцністю, матеріалом та призначенням. Давайте розберемося, як прочитати маркування на етикетці та вибрати саме той ремінь, який потрібен для вашого завдання.
Вся ключова інформація про ремінь знаходиться не на самій стрічці, а на спеціальній етикетці (зазвичай синього кольору). Саме на неї потрібно дивитися в першу чергу.
Це найважливіший параметр, який показує міцність ременя. Він вимірюється в деканьютонах (daN), де 1 daN приблизно дорівнює 1 кг. Наприклад, `LC 2500 daN` означає, що ремінь витримує пряме розтягування силою 2.5 тонни.
Важливий нюанс: при кріпленні вантажу «на притиск» (коли ви перекидаєте ремінь зверху), його ефективна міцність подвоюється. Тобто, ремінь з LC 2500 daN здатний притиснути вантаж до платформи з силою, еквівалентною 5 тоннам!
Тут все просто: вибирайте довжину з запасом, щоб її вистачило для обхвату вашого вантажу. Ширина стрічки безпосередньо пов'язана з її міцністю — чим ширший ремінь, тим, як правило, вищий його показник LC.
Колір — це підказка, з якого матеріалу зроблена стрічка. Це важливо, якщо вантаж контактуватиме з хімічними речовинами.
Безпека перевезень — це головний пріоритет. Тому всі стяжні ремені в каталозі e-1.com.ua відповідають європейському стандарту **EN 12195-2**, що підтверджено маркуванням на етикетці. Моделі зі статусом «Хіт Продажів» — це перевірені ремені з надійним храповим механізмом та мінімальним розтягуванням стрічки, які забезпечать збереження вашого вантажу.
Ознайомтеся з фото товарів вище та вибирайте надійне рішення для безпечного перевезення!
Іштван Сабо, наш провідний тестувальник товару та фахівець з інструменту з 26-річним стажем:
«За роки роботи я бачив головну помилку, яка призводить до поломки, — спробу затягнути ремінь "сильніше" за допомогою труби або іншого важеля, одягненого на рукоятку ретчета. Цього робити категорично не можна! Рукоятка натягувача розрахована на певне зусилля руки (параметр SHF, зазвичай близько 50 кг). Перевищуючи його, ви не робите кріплення надійнішим, а просто деформуєте або ламаєте храповий механізм. Під час тестування в E-1 я в першу чергу перевіряю саме якість ретчета: він має бути міцним, з достатньою кількістю зубців для плавного та сильного натягу без надзусиль. Моделі, які отримують у нас статус «Хіт Продажів», мають саме такі, правильні натягувачі. Вони забезпечують максимальний притиск без ризику поломки».