Технічні характеристики:
Вантажопідйомність: 10 тонн.
Висота підйому: від 230 до 460 мм.
Матеріал виготовлення: сталь, чавун.
Вага: 5,9 кг.
Тип: гідравлічний одноштоковий вертикальний домкрат ("стовпчик").
Кількість гідравлічних щаблів: 1+ висувний гвинт.
Призначення: підняття автомобілів; плавне піднесення вантажів на верхньому опорному майданчику, з можливістю зупинки, при виконанні вантажних, ремонтних та слюсарних робіт; силовий елемент у конструкціях різних механізмів та пристроїв.
Принцип роботи:
Переміщення штока здійснюється за рахунок зусилля, що виникає при подачі гідравлічної рідини у робочу порожнину під штоком
Повернення штока у вихідне положення відбувається при скиданні тиску гвинтом під дією ваги вантажу або за рахунок зусилля руки.
Порядок встановлення, підготовка та робота.
Після розпакування необхідно перевірити рівень гідравлічної рідини і, при необхідності, долити.
Для цього потрібно: витягти пробку маслобака.
Рівень рідини повинен бути на 5 мм нижче заливного отвору.
Видаліть повітря з порожнин домкрата.
Для цього потрібно висунути шток на повний хід і зробити 5-6 коливань для витіснення повітря.
Відкрити гвинт за допомогою рукоятки; примусово повернути шток у вихідне положення та закрити зливальний клапан гвинтом.
Плавне, без ривків рух штока свідчить про відсутність повітря у робочих порожнинах домкрата.
Робота.
Підготовлений для роботи домкрат встановити на міцну опорну поверхню.
Викрутити гвинт до упору в вантаж, що піднімається.
Нагнітаючи гідравлічну рідину в робочу порожнину під штоком домкрата, підняти вантаж на необхідну висоту.
Після підйому вантажу на потрібну висоту необхідно встановити під вантаж міцні страхувальні підкладки.
Для повернення поршня у вихідне положення слід відкрити гвинт.
Закрити зливний клапан гвинтом.
Не рекомендується різко відкривати зливальний клапан, щоб уникнути падіння вантажу.
Повернення відбувається при скиданні тиску під дією ваги вантажу чи руки.
Коли домкрат не використовується, тримайте поршень, насос і подовжувальний гвинт, що висувається, в повністю опущеному положенні.