• Пн-Пт: 08-1700
  • Сб: 08-1400

(098) 264-97-87

Мобільні номери
  • (095) 493-56-00
  • (098) 264-97-87
  • (093) 846-14-22
  • (073) 030-31-91
  • Наша група в Viber (073) 030-31-91: Олег E-1.com.ua
  • Наша група в Telegram: Олег E-1.com.ua
м. Львів,
вул. Городницька, 47

Вхід

Пістолет для підкачки коліс з манометром

Перед тривалою поїздкою на авто водій його готує: вимірює пістолетом для підкачки коліс тиск; перевіряє рівень технічних рідин, роботу фар, комплектацію (домкрат, аптечка, трос).

На кузові водійських дверей або внутрішній стороні кришки заправного лючка є табличка з даними про правильне тиску шин. Тільки оптимальний тиск в них гарантує власнику, що авто буде управлятися і гальмувати так, як це закладено в його конструкції. Злегка спущене колесо буде зношуватися інтенсивніше інших; ефективність гальмування знизитися, а «прожорливість» авто виросте.

Регулярний вимір тиску позбавить автовласника :

- від частих відвідувань заправок ;
- від необхідності покупки нової гуми раніше передбачуваного терміну ;
- знизить ризик аварійних ситуацій.

Купівля буде виправдана, якщо в сім'ї кілька автомобілів, є інші транспортні засоби: мотоцикли, квадроцикли, велосипеди і т.д. або надувні вироби для відпочинку: басейни, матраци, жилети.

Конструкція.

Пневмопістолет для накачування шин складається з :

- корпусу (алюмінієвий сплав) ;
- еластичного гумового шланга з затискачем на кінці ;
- курка регулювання повітря, що поступає ;
- манометра зчитування показань ;
- кнопкою скидання тиску (не на всіх моделях).

Як користуватися.

- Натискаємо важіль запірного механізму насадки на кінці шланга, щоб собачка », що встановлюється на вентиль колеса, не допускала зіскакування і витоку повітря.
- Натискаючи на курок, контролюємо створюване тиск за шкалою манометра.
- У разі надмірного тиску спускаємо повітря натисканням кнопки скидання.
- Знову натискаємо важіль запірного механізму і знімаємо пістолет з колеса.

Вибір за характеристиками.

Пістолети для шин відрізняються :

- точністю показань, положенням щодо корпусу і виконанням захисту манометра (при роботі часто падає на підлогу і захист цього вузла надають серйозного значення) ;
- наявністю або відсутністю металевої насадки-удлінітеля (встановлюється на версіях для обслуговування вантажних авто зі спареними колесами) ;
- виконанням манометра (механічний, електронний) ;
- закладеним ресурсом (побутові і для інтенсивної експлуатації) ;
- конструктивними особливостями (прорізнені вставки на рукоятці і корпусі, гачок для підвішування, розташування манометра щодо корпусу, довжина і матеріал шланга, розмір пускового курка і т.д.).

Вгору