Кращий тип повітряного шланга для компресора, завдяки тришаровому складу з гуми, полівінілхлориду та поліефірного армованого обплетення. Легкий, гнучкий, зі збільшеною товщиною стінки, не боїться морозу та спеки, стійкий до протирання та проколів, миттєво відновлює свою первісну форму.
Технічні характеристики:
Довжина: 30 метрів.
Діаметр (внутрішній х зовнішній): 10х17 мм.
Робочий тиск: 20 бар.
Конектори: латунні швидкороз'ємні з'єднання.
Температура довкілля для експлуатації: від -20 до +60°С.
Призначення: передача стисненого повітря в системах пневматичних стандартного тиску від компресора до пневмоінструменту.
Області застосування: гаражні роботи; автомобільна промисловість; СТО, столярні майстерні; будівництво.
Переваги та особливості:
Зовнішній шар червоного кольору стійкий до забруднення, підтягування по землі або підлозі майстерні, впливу озону, масел, палива та мікроорганізмів та інших важких умов експлуатації.
Найкраще рішення для роботи взимку - добре зберігає еластичність і не "дубеє" за низьких температур.
Не боїться збільшення тиску і легко витримує навантаження в 20 атмосфер, завдяки стінкам підвищеної товщини та високоміцному синтетичному текстильному прошарку.
Надійні латунні швидкознімні з'єднання по обидва боки дозволяють відразу використовувати шланг для роботи.
Не змінює прохідного (внутрішнього) перерізу навіть при великому куті згину.
Після зняття механічної дії, наприклад, скручування або переїзду колесом автомобіля, миттєво відновлює початкову форму.
Легка вага за рахунок другого шару з полівінілхлориду знімає навантаження з руки працівника, що зручно для інтенсивних робіт, на відміну від важких кисневих шлангів з цільної гуми (які часто використовують для подачі повітря з компресора).
Внутрішній гумовий шар з маслобензостійкої гуми, не боїться проходження масляної пари від компресора і не розм'якшується.